Helgen som var (mitt i veckan)

0kommentarer

Eftersom mitt arbetsschema är rörligt som attan har jag haft helgledighet mitt i veckan. Onsdag och torsdag, och så jobbar jag hela midsommarhelgen. Men det är sjukt skönt att ha två dagar mitt i veckan, man behöver inte trängas och dö av andnöd när man ska gå i affärer på stan och man behöver inte stå i köer för att komma in på kellys. Jag är glad över att jag slipper working 9 to 5 grejen, även fast det såklart är tärt att jobba helger ibland.

Ledigheten har iaf varit fin som snus! I tisdags hängde jag med Linn, Jessica och två av jess pals. Drack lite öl på kellys, som det ska va! Igår var jag och Emelie på stan, jag hittade lite sommarkläder bl.a. Sen på kvällen såg vi på fotboll på ett hak på andra långgatan. När förlusten var ett faktum vandrade vi över till kellys där vi drack fruktdrinkar. Och citerade sune i evigheter!

Nu är jag nästan pepp på jobb hela midsommarhelgen. Men bara nästan.

så här söta var em å jag igår!
Sådana här sötnosar kan man hitta i kortedala!


Och så den obligatoriska outfitbilden! Är vi inte sommarfina så säg!

Kommentera

Publiceras ej