ledig, hell yeah!

2kommentarer

Äntligen lite ledighet efter 8 dagars jobb! Jag tycker inte att jobbet känns ansträngande, men det är nog det med tanke på hur segt mitt huvud är efter allt körande fram och tillbaka dag in och dag ut. både idag och igår med fet huvudvärk. då blir man extra irriterad på dagens ungdom som håller upp dörrar i flera minuter och lunkar fram till vagnen i någon slags snigeltakt. skärpning om jag får be!!

annars var dagen god. frukostdejt med krister och lunchning med erik. det är trevligt när man får träffa sina kollegor längre än ett hejande när man kör förbi varandra på angeredbanan.

jag är fortfarande bitter över mitt fridagssystem. LEDIG VAR TREDJE HELG! suger deluxe fortfarande.

men nu är jag ledig, jag ska träna, fika och dricka öl. mys.


aprilgatan, där det inte händer.

2 kommentarer

Gud

14 Feb 2008 02:13

När jag kommer tillbaks till göteborg ska jag skynda mej på spårvagnen. Och så ska jag luncha med dig och inte bara vinka när du kör förbi. Fast vi inte är kollegor...
Jag saknar göteborg och spårvagnar väldigt mycket!

helga

14 Feb 2008 14:57

Jag vet hur du känner dig. Vi jobbar alltid sju dagar i sträck och är bara lediga var tredje helg här på vårat mack jobb. det suger! men man överlever. längtar till Göteborg när jag läser din blogg!

Kommentera

Publiceras ej