hello lagom? grubbleri så här på söndagsnatten efter jobbet.

0kommentarer

Finns det ingen medelväg? står valet mellan pank och ledig eller rik och jobba jämt? om man inte jobbar har man fett med fritid men inga stash, så man kan ändå inte aktivera sig. jobbar man som jag gör nu lägger man stashen på hög under madrassen, men jag jobbar när alla andra är lediga, så jag kan aldrig hitta på något. när jag jobbade på posten var jag ledig på alla helger och kväller, men då var jag alltid så jävla trött och utmattad, så det blev mest zombie av det hela. kan det inte bara vara lagom? lagom mycket pengar, lagom mycket fritid, och ork att göra något på fritiden. är det så mycket begärt?

mitt nya jobb är fresh, förutom att jag bara jobbar kvällar och så är jag bara ledig var tredje helg. VAR TREDJE HELG! vafan, jag kommer bli ofrivillig nykterist och präktig och osocial. blä!

Kommentera

Publiceras ej