Helgen som went var god!

0kommentarer

Helgen var sjukt trevlig, det ska jag poängtera! I torsdags smygbörjades det med Justicekonserten på Trädgårn. Jag dansade som om jag var 16 och det inte fanns någon morgondag. Betyget blev alltså med beröm godkänt spektaklet.

I fredags körde jag vagn, jag fick köra en vän. Fint när det händer! Efter jobbet skyndade jag hem till sny. Vi spelade lite sing star och kollade på thriller inte helt olik the shining. Det var mys, och chipsen och godiset var inte fy skam!

I lördags var jag inne och trängdes på systemet kvart i tre (varför alltid samma sak?) och så fick jag stå i provrumskö i typ 37 år för en klänning (som jag köpte) Sedan blev det hederlig filmcaféfika med julia och emelie. Sedan bestod kvällen av drinkar, öl och dansdansdans. Emelie och jag hängde lite på Min bror och jag, och allt avslutades på Sticky. popdans och rosa drinkar, jag blev nöjd!

I söndags seghängde emelie och jag as usual, som det ska vara. Hämtmat och romantisk komedi på tv, som jag somnade ifrån.

Kommentera

Publiceras ej