Sen augusti i Göteborg

0kommentarer

Sensommaren i Göteborg är riktigt fin! Men det känns verkligen att hösten är på ingång. Den här hösten kan nog bli fin ändå.

De senaste dagarna har jag bara hängt med vänner och haft det trevligt deluxe. Tog min sista medicin i måndags, wie! Har fortfarande lite ont i högra lungan, så jag hoppas att det går över snart. Och min kondition ska vi inte prata om, jag har tappat allt. Jag blir helt flåsig av att gå upp för några trappor. Känns lite segt, men det är väl bara att börja jobba på saken! I söndags var jag sjukt modig, var på blinddejt, och allt gick bra! Sen hade vi Officekväll i Kortedala, hej bullar, kaffe och ångest! I måndags var jag ute med några kompisar i vasastan, sen blev det efterfest med popcorn. I går hade vi knytkalas hemma hos Louise, fiiiiint var det!

Kommentera

Publiceras ej