shiesse!

0kommentarer

facebook är roligt, typ alla vet redan att jag var i huskvarna idag för att jag skrev det på min status. teknikens under! men, mer ingående skulle vi dela ut reklam för media markt i röda träningsoveraller och bryta på tyska. vi var i öxnereds centrum, inte en metropol, det var väldigt lite folk på det torget. men det var kul ändå, bättre än tidningsutdelning. jag var duktig, hämtade ut en hyrbil igår, hittade ut från stan till kortedala, gick upp kvart i fyra imorse, hämtade upp folk i angered, bersjön och redbergsplatsen, hittade till huskvarna och hittade tillbaka till göteborg och lyckades parkera bilen där jag hämtade den. oh, jag är duktig!

när jag kom hem från dagens äventyr sov jag (göttt), sen har jag fikat med elin och pratat med emilia i phonen. sweet!

snart är det heeeelg!

Kommentera

Publiceras ej