depp/pepp

0kommentarer

det var en trevlig helg i det stora hela. i fredags jobbade jag min första dag som metro-utdelare. jag fick en skiva och en stor tröja utöver min grundlön. vilket glidarjobb jag har hittat, imorrn börjar jag klockan sju på angereds torg. var ligger deras torg tro? efter jobbet i fredags var jag lite depp eftersom jag inte var så duktig som de andra, men en fika med julia gjorde mej pepp. sen kom hanna med tåget från karlstad, det blev en old-school-fika med sny och hanski.

i lördags var det sing star hemma hos johan och sandra. det var kul. oh nej, det är ingen lek, på blodigaste allvar. sen blev det sticky, det var roligt, som det brukar vara. kul med pop-dans på ett överfyllt dansgolv. 

och i övrigt: jag är trött på att ta skit. jag har gjort det många gånger av människor jag har känt längst i hela mitt liv. sådana som jag kallar mina närmaste vänner. och nej, jag tycker inte att jag överreagerar. jag har aldrig lärt mig säga ifrån förrän nu. ungefär så. om det fortsätter så här kommer jag inte räknas alls snart. och då får det vara.

annars: snygga bilder på facebook!


jag och emelie, hetast på festen eller vad? 

Kommentera

Publiceras ej