kaviar och kaka

0kommentarer

idag har jag äntligen fått en efterlängtad sovmorgon, den här jobbvecka var sjukligt lång. i torsdag var jag busig, gick på torsdagsklubb på uppåt framåt med helga och pontus. det var roligt, vi dansade och drack öl och vin! sov kanske 3 eller 4 timmar, men var oförtjänt pigg när jag klev upp halv 6 på fredagen. eller pigg pch pigg, men jag orkade iaf kliva upp, fredagen var en helvetisk jobbdag, skönt när den var över. på kvällen var jag hos myggan, åt snacks och såg på film. den var riktigt bra, mycket bättre än jag trodde. trevligt med lite kostymdrama efter en jobbig vecka. jag gillar alla sofia coppolas filmer! kirsten dunst var grym som marie också. har alltid haft issues med kirsten, men i den här filmen var hon bara söt och bra.

nu ska jag chilla!

Kommentera

Publiceras ej