yeah!

0kommentarer

helgen var kung! lite lustigt hur fantastiskt mycket jag lever för helgen nu när jag jobbar. skulle nästan kunna döda för en ledig vecka, eller iaf en ledig veckodag för att bara sova och inte springa i trappor. men pengarna får vara motivation antar jag, och lönen i torsdag var sannerligen sympatisk.

helgen: i fredags låg jag däckad framför tv:n med emelie, välbehövligt. igår på dagen stod jag i systemkö och fikade med ankan och myggan. senare på kvällen hade sny och jake partie, kul var det! massa trevligt folk, fast jag har visst inte lärt mej än att jag blir bakis på rödvin. aj! efter forepartie åkte vi in till stan och gick på nåt bytt ställe som hette lokal. skitbra var det, och så stötte vi på kollektivet och fler trevligt folk!
 

                                              
syster och indiebiffen

 
emelie och indie-biffen på lokal!

Kommentera

Publiceras ej