mmm, bibblo!

0kommentarer

Nackdelen med ett 6 till 2 jobb är att jag alltid är väldigt trött när jag kommer hem från jobbet. det har bidragit till att min kulturella sida har gått i dvala. men nu är det nog! jag gick till kortedala bibliotek häromdagen, och dom hade en söt liten genushylla som jag botaniserade i. och hittade riktigt bra saker! 100 procent är ett feministisk seriealbum, och det är skitbra! igår började läsa med uppenbar känsla för stil, och judith butler spar jag till sist. nu jävlar ska här läsas!

jag borde köpa inspelningssaker också. snaaaart. jag måste! men den här veckan blir hetsk. imorrn är det fika med julia och föreläsning med myggan. och på torsdag ska jag fika med jonas och i helgen är jag i karlstad. men nästa vecka är det fan i mej dags!

idag har emelie och jag köpt en klocka till köket, den var fin!



böcker

bokskörd från k-dalebibblot!
könet brinner, med uppenbar känsla för stil och 100 procent fett.

Kommentera

Publiceras ej