det är bara i karlstad!

0kommentarer

Ah, vad jag har att berätta! Helgen spenderades i karlstad hemma hos Hanna och Tobias. En helt ny skitstor och sktifin vindsvåning har dom lyckas hitta mitt i karlstad. fint värre var det! Jag, Sandra och Johan kom med tåget på fradagkväll, köpte pizza, såg en aning på lets dance och hyrde film. vi lyckades komma över sista exemplaret av hard candy, som jag har velat sett! den var obehaglig och intressant. speciellt mina genusspret fick näring. Jag däckade rätt tidigt, det hårde livet som brevbärare märks på kvällarna.

I lördags fick jag sovmorgoooon (wie) och sen gick vi på stan och fikade lite. sedan bröjade förberedelserna inför det stora partajet! fan vad schnygga vi alla blev, och det blev en hederlig grötmiddag. gröt ska inte underskattas, synnerligen inte med en stor klitt lingonsylt!

Och festan var väldigt sympatisk. mest dans och singstar och snus som florerade i mängder. sen gick vi ut på glada ankan (det gör skäl för namnet) och det var helt sjukt bra musik där! jag dansade och dansade i timmar. kändes som att jag gick på uppåttjack, men jag tror att det mest beror på att min dansabstinens äntligen fick utlopp! sen drack jag lite öl, pratade med mango och hittade en värmlänning med hängslen. jag är för svag för hängslen, damn it. det var en aning svårt att hitta tillbaka till hanna och tobias där på morgonkvisten, men mina brevbärartakter sittter i, jag tog en totempåle som riktmärke och hade memorerat deras portkod.

söndagen var bakis och pizza och skratt. och sen åkte vi tyvärr hem.

jo, så nu är det visst måndag igen. dock en oerhört bra måndag, jag är glad efter helgens trivsamheter. och så var det fint väder på turen och väldigt lite post. efter turen pratade jag med en på jobbet om vegetarianer och musik, jag ska frälsa världen hade jag tänkt!

Kommentera

Publiceras ej